Powrót do Bloga

Blog

Rozszerzamy nasze sponsoringowe portfolio!

Wspieramy polską piłkę!

Zdążyliśmy się przyzwyczaić do długiej obecności nazwy naszej firmy w logo rozgrywek pierwszej ligi piłkarskiej - Fortuna 1. Liga. W ramach kontynuacji działań wspierających polską piłkę nożną, przez najbliższe 4 lata będziemy sponsorem tytularnym Pucharu Polski w piłce nożnej! Te popularne rozgrywki, które są źródłem wielkich emocji, będą teraz oficjalnie nazywać się FORTUNA PUCHAR POLSKI.

– Rozgrywki o Puchar Polski, zwane też Pucharem Tysiąca Drużyn, to zawsze gwarancja wielkich emocji. Ich wyjątkowość polega też na tym, że tylko tu dochodzi do rywalizacji drużyn amatorskich z zawodowymi. Każdy może zagrać z każdym, niezależnie od poziomu rozgrywek, na którym obecnie występuje i walczyć o niezapomniany finał. Niedawno przedłużyliśmy umowę dotyczącą transmisji meczów w telewizji Polsat do końca sezonu 2023/2024, a dziś mamy przyjemność ogłosić nowego sponsora tytularnego. Partnerstwo ze spółką FORTUNA to strategiczne przedsięwzięcie. Jesteśmy przekonani, że z tak solidnym i sprawdzonym partnerem będziemy dalej budowali prestiż i unikalność rozgrywek przez co najmniej cztery najbliższe sezony – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

– Cieszy mnie, że współpraca pomiędzy Fortuną a PZPN rozwija się i będzie kontynuowana w ramach sponsoringu rozgrywek o tak bogatej tradycji i silnej pozycji jak Puchar Polski. Po objęciu patronatu nad Fortuna 1. Ligą przed dwoma laty, teraz robimy kolejny wspólny krok w kierunku popularyzacji polskiej piłki, zwłaszcza w jej lokalnym wymiarze. Chcemy, by Fortuna była marką dla wszystkich, dlatego mamy nadzieję dobrze wykorzystać szeroką rozpoznawalność i zasięg Pucharu Tysiąca Drużyn – mówi Konrad Komarczuk, Prezes Zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

W ramach współpracy sponsoringowej nasza firma uzyskała prawa posługiwania się tytułem „Sponsora Tytularnego Pucharu Polski”, mamy także prawa do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski. Będziemy widoczni na nośnikach reklamowych podczas meczów, rękawach i frontach koszulek zawodników biorących udział w rozgrywkach i podczas innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski.

Autor: Tomasz Piernik
Zespół: Brand, Digital Marketing