Powrót do Zespołów

Zespoły

Customer Care

Pierwszej pomocy dla Klientów i Pracowników szukaj w naszym Call Center

W dziale Call Center nie ma czasu na nudę. To praca na linii frontu! Emocje są duże, bo gra toczy się o pieniądze! Ale nieco asertywności, empatia i szczypta humoru wystarczą aby stanąć do walki.

Obok obsługi wniosków reklamacyjnych, nasi konsultanci udzielają również informacji w zakresie oferowanych zakładów, produktów i promocji. Wspierają klientów w procesie rejestracji, pomagają rozwiać wszelkie wątpliwości, a jeśli zachodzi taka potrzeba - "prowadzą za rękę". Kontakt z Call Center możliwy jest za pomocą 3 kanałów komunikacji – telefonu, czatu oraz poczty elektronicznej. Call Center zapewnia obsługę klientów oraz wsparcie pracowników punktów stacjonarnych 7 dni w tygodniu przez 16 godzin dziennie.

17-osobowy zespół tworzą ludzie młodzi, pełni pasji, energii i pomysłów. Tutaj najważniejsza jest komunikacja, nie tylko z klientem, ale również wewnątrz zespołu. To świetny początek kariery! Jednak dobra atmosfera sprawia, że niektóre osoby zostają tu na długie lata...

Najnowsze oferty pracy

Brak ofert pracy.

Inne państwa

Customer Care Quality Coordinator for Slovakian market

Centrala FEG: Praha
Call center

Customer Care Quality Coordinator for Croatian market

Centrala FEG: Praha
Call center