Powrót do listy stanowisk

Specjalista ds. obsługi Klienta

Cieszyn

O stanowisku

Lubisz pracę z ludźmi? Jesteś osobą komunikatywną?

Mamy dla Ciebie pracę, która głównie polega na

  • obsłudze klienta tj. wsparcie i rozwiązywanie problemów (obsługa poczty e-mail, czatu online, kontakt telefoniczny);
  • weryfikacji klientów rejestrujących konto do gry online (przestrzeganie zakazu w grze przez osoby poniżej 18 lat);
  • właściwej współpraca z pracownikami firmy;
  • dbaniu o dobry wizerunek firmy

Oczekiwania

  • mającą wykształcenie średnie;
  • umiejącą pracować pod presją czasu;
  • zaangażowaną, dokładną, odpowiedzialną oraz samodzielną w działaniu;
  • znającą obsługę komputera oraz pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym;
  • znającą język angielski w stopniu komunikatywnym;
  • posiadającą zdolności organizacyjne i interpersonalne.

Oferta

  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym;
  • umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia;
  • stałe wynagrodzenie;
  • pakiet prywatnej opieki medycznej oraz grupowe ubezpieczenie ochronne;
  • dobrą atmosferę w pracy.

Benefity

  • pakiet prywatnej opieki medycznej oraz grupowe ubezpieczenie ochronne
  • premia roczna
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym
  • umowa o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia
  • szkolenia dopasowane do indywidualnego planu rozwoju
  • dobra atmosfera w pracy i wsparcie zespołu
  • możliwość udziału w wydarzeniach sportowych

Miejsce pracy

Centrala zlokalizowana jest na południu Polski w Cieszynie. To tutaj można znaleźć takie działy jak: HR, IT, Finanse, Bukmacherzy, Zakupy, Administracja, Call Center i Fraud oraz Dział budowlany. Dodatkowo w terenie pracuje zespół serwisantów, których zadaniem jest wsparcie techniczne sieci sprzedaży. Nasza siedziba znajduje się w niewielkim budynku, co sprzyja wspólnej integracji zarówno w pracy jak i poza nią.

Proces rekrutacyjny

Gromadzenie CV i ich wstępna selekcja

Rozmowa rekrutacyjna z bezpośrednim przełożonym i rekruterem

Informacja zwrotna o wyniku rozmowy

Więcej informacji

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z Moniką

W ramach każdego procesu rekrutacji zbieramy i przetwarzamy dane osobowe kandydatów w sposób i w zakresie szczegółowo określonym w niniejszej Polityce Prywatności dla Kandydatów na Pracowników. Celem tego dokumentu jest przedstawienie osobom, których dane przetwarzamy informacji dotyczących zakresu i charakteru takiego przetwarzania, jak również przysługujących im praw i sposobów, w jakie mogą z nich skorzystać.

Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Pełną wersję polityki prywatności znajdziecie tutaj.

W ramach każdego procesu rekrutacji zbieramy i przetwarzamy dane osobowe kandydatów w sposób i w zakresie szczegółowo określonym w niniejszej Polityce Prywatności dla Kandydatów na Pracowników. Celem tego dokumentu jest przedstawienie osobom, których dane przetwarzamy informacji dotyczących zakresu i charakteru takiego przetwarzania, jak również przysługujących im praw i sposobów, w jakie mogą z nich skorzystać.

Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Pełną wersję polityki prywatności znajdziecie tutaj.