FAQ

O nas

Czy Fortuna oferuje możliwości pracy za granicą?

Oferta pracy na stanowisko Doradcy Klienta obowiązuje we wszystkich Punktach Przyjmowania Zakładów na terenie Polski. Dla pracowników HQ istnieje możliwość pracy w spółkach zagranicznych należących do Fortuna Entertainment Group, tj.: w Czechach, Chorwacji, Rumunii i na Słowacji.

Czy oferujecie możliwości dla studentów?

Na stanowisko Doradcy Klienta oferujemy umowę na pełny etat, w równoważnym systemie czasu pracy, który może być wygodny dla studentów.

Dlaczego warto pracować dla Fortuny?

Chcemy zapewnić więcej zabawy i emocji z gry, a naszą wspólną cechą jest pasja do sportu i rozrywki. Naszym celem jest świadczenie takich usług, z których sami chcielibyśmy korzystać.

Jak wygląda praca w Fortunie?

Praca w Fortunie to możliwość realizacji własnych pasji, wspólna praca nad nowymi projektami oraz możliwość rozwoju zawodowego. Jesteśmy jednym zespołem i zawsze możemy liczyć na wsparcie kolegów i koleżanek. 

W jakich lokalizacjach Fortuna prowadzi działalność?

Obecnie posiadamy sieć ponad 500 Punktów Przyjmowania Zakładów, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Biura znajdują się w Cieszynie i Warszawie. Zagraniczne spółki FEG działają również w Czechach, Chorwacji, Rumunii i na Słowacji.

Proces rekrutacyjny

Co oznacza „group” w nazwie stanowiska?

W nazewnictwie FEG „Group” oznacza główną siedzibę. Główne biura Grupy znajdują się w Pradze, gdzie Fortuna powstała trzy dekady temu. „Group” w tytule stanowiska oznacza, że ta konkretna rola jest częścią naszych zespołów Grupy.

Czy mogę również złożyć wniosek proaktywnie? Jeśli tak to w jaki sposób?

Na każdą wolną pozycję publikujemy ogłoszenie z ofertą pracy. Zachęcamy więc do śledzenia zamieszczonych tutaj lub na portalach pracy ogłoszeń oraz przysyłanie CV.

Czy mogę ubiegać się tylko o pracę na jednym stanowisku?

Jeśli jesteś zainteresowany kilkoma ofertami pracy możesz aplikować na różne stanowiska. Pamiętaj tylko, że na każde stanowisko należy przesłać osobne CV.

Czy mogę złożyć aplikację na kilka stanowisk?

Tak, pamiętaj jednak, że na każde intersujące Cię stanowisko należy wysłać osobne CV, a jeśli korzystasz z adresu rekrutacja.fortuna@efortuna.pl należy podać w treści maila informację na jakie stanowisko aplikujesz.

Czy moja aplikacja podlega ochronie prywatności?

Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Czy muszę mieć doświadczenie w sprzedaży?

Na stanowisku Doradcy Klienta takie doświadczenie jest mile widziane.

Czy potrzebuję konkretnych kwalifikacji lub doświadczenia?

Człowiek uczy się całe życie a my w tym pomagamy. Jeśli  jesteś gotowy na wyzwanie i chcesz zdobyć doświadczenie w firmie o zasięgu międzynarodowym to dobrze trafiłeś. Na stanowisku Doradcy Klienta ważna jest otwartość i samodzielność oraz uprzejmość i zaangażowanie w obsłudze klienta. Mile widziane będzie doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub sprzedaży. Obsługa komputera i kasy fiskalnej to podstawowe umiejętności potrzebne na stanowisku Doradcy Klienta, jeśli je posiadasz lub chcesz je nabyć czekamy właśnie na Ciebie. Na stanowiska biurowe poszukujemy osób energicznych, kreatywnych, otwartych na nowe wyzwania i nastawionych na realizację celów. Jeśli te cechy nie są Ci obce wyślij aplikację.

Gdzie mogę aplikować?

CV możesz przesłać za pomocą przycisku „aplikuj“ lub bezpośrednio na skrzynkę mailową: rekrutacja.fortuna@efortuna.pl.

Jak długo przechowywane są moje dane?

Przechowujemy Twoje dane osobowe nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu ich przetwarzania, czyli przez czas trwania procesu rekrutacji.

Jeżeli będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie zgody udzielonej nam w trakcie procesu rekrutacyjnego - takie dane osobowe będą przetwarzane maksymalnie przez okres 12 miesięcy lub przez okres obowiązywania zgody, która może być odwołana lub ograniczona w dowolnym momencie. 

Jakie są wymagania dotyczące pracy Doradcy Klienta?

Na stanowisku Doradcy Klienta ważna jest otwartość i samodzielność. Mile widziane będzie doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub sprzedaży. Obsługa komputera i kasy fiskalnej są podstawowymi umiejętnościami, którymi powinien dysponować pracownik na stanowisku Doradcy Klienta, dlatego jeśli posiadasz te umiejętności lub chcesz je nabyć czekamy właśnie na Ciebie.

Jakie są wymagania dotyczące stanowisk w centrali grupy FEG?

Wymagania dotyczące pracy na stanowiskach w centrali FEG mogą się bardzo różnić, ale znajomość języka angielskiego jest niezbędna.

Jakie wymagania musi spełnić kandydat?

Wymagania dla konkretnych stanowisk są opisane w ogłoszeniach. Jeśli nie ma określonych specyficznych wymagań, wystarczy chęć do pracy potwierdzona przesłaniem aplikacji.

Jak mogę ubiegać się o pracę?

To naprawdę proste. Za pomocą przycisku „aplikuj“ zostaniesz przeniesiony na stronę portalu pracy, za pośrednictwem którego będziesz mógł przesłać do nas swoje CV, lub możesz przesłać je bezpośrednio na skrzynkę mailową rekrutacja.fortuna@efortuna.pl.

Jak przechowywane są moje dane osobowe?

Przechowujemy Twoje dane osobowe nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu ich przetwarzania, czyli przez czas trwania procesu rekrutacji.

Jeżeli będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie zgody udzielonej nam w trakcie procesu rekrutacyjnego – takie dane osobowe będą przetwarzane maksymalnie przez okres 12 miesięcy lub przez okres obowiązywania zgody, która może być odwołana lub ograniczona w dowolnym momencie.

Jak wygląda proces rekrutacji?

Każda pozycja wymaga nieco innego procesu rekrutacji, dlatego jest on opisany w treści ogłoszenia.

Myślę, że kilka ofert jest interesujących. Czy muszę aplikować kilka razy?

Tak, każda oferta wymaga ponownego przesłania CV.

Benefity

Jakie oferujecie benefity?

Konkretna oferta benefitów jest opisana w treści ogłoszenia.

Szkolenia & Rozwój

Czy oferujecie szkolenia onboardingowe w Fortunie?

Na stanowisku Doradcy Klienta nowozatrudnionemu pracownikowi zapewniamy wszystkie niezbędne do właściwego wykonywania pracy szkolenia. Na stanowiskach biurowych szkolenia onbordingowe przeprowadzane są przez bezpośredniego przełożonego.

Gdzie odbywa się szkolenie?

Szkolenia dla Doradców Klienta odbywają się w Punkcie Przyjmowania Zakładów lub w innym wyznaczonym miejscu. Dla pozostałych pracowników szkolenie onboardingowe odbywa się w siedzibie firmy.

Jaka jest struktura szkolenia w Fortunie?

Obowiązkowym szkoleniem dla wszystkich pracowników jest szkolenie z zakresu BHP. Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe organizowane są indywidualnie dla danego pracownika, a w późniejszym okresie w ramach utrwalenia wiedzy, w grupach w wyznaczonym miejscu i terminie.

Jak długo trwa szkolenie onboardingowe?

Długość szkolenia uzależniona jest od potrzeb i predyspozycji każdego pracownika. Staramy się poświęcić wystarczająco dużo czasu i uwagi nowozatrudnionym kolegom i koleżankom, tak aby mogli poczuć się swobodnie i pewnie podczas wykonywania swoich obowiązków.