Navigation

Twoja

kariera

zaczyna się właśnie tutaj

Zapewniamy rozrywkę i emocje ludziom, którzy lubią sport, oglądają wydarzenia sportowe i obstawiają rozgrywki swoich ulubionych drużyn.

Nasza praca to nasza pasja, zarówno podczas codziennej pracy jak i wspólnie spędzanego czasu. Jesteśmy też odpowiedzialni i szanujemy się nawzajem. Przedstawiamy pomysły i innowacje oraz nie boimy się większych wyzwań. Jesteśmy jednym zespołem, który stara się dostarczać naszym klientom najlepsze rozwiązania.

Dołącz do nas!

Twoja    kariera zaczyna się  właśnie tutaj

fortuna

Nasze
wartości

Voleyball player

We are

A

Accountable

Stajemy na wysokości zadania, biorąc odpowiedzialność za nasze działania i zamieniając błędy w wartościowe zagrania.

B

Bold

Stawiamy na innowacyjność i skalkulowane ryzyko, zawsze dążąc do przełamywania barier i utrzymania naszej wiodącej pozycji w grze.

C

Customer centric

Nasi klienci są naszymi MVPs, a my ciężko pracujemy, aby mogli grać mądrze.

Twoje przyszłe
miejsce pracy

Połącz swoją karierę z tym, co kochasz

Połącz swoją karierę z tym,
co kochasz

Z nami Twoja pasja może być również Twoją pracą.

Wszystko zaczyna się w naszych punktach

I może być kontynuowane w Centrali lub w naszych międzynarodowych zespołach.

BENEFITY

Kafeteria MyBenefit

Kafeteria MyBenefit

Internetowa platforma z tysiącami benefitów w różnych kategoriach.

Karta Multisport

Karta Multisport

Dofinansowanie do karty sportowej.

Pakiet prywatnej opieki medycznej

Pakiet prywatnej opieki medycznej

Dostęp do lekarzy specjalistów oraz szerokiego wachlarzu badań.

Ubezpieczenie grupowe

Ubezpieczenie grupowe

Program ubezpieczenia grupowego na życie dla pracowników i członków rodziny.

BENEFITY

MOŻESZ CHCIEĆ
ZAPYTAĆ

FAQ question icon

Fortuna to dziedzictwo, z którego jesteśmy dumni, oferując bezpieczeństwo i możliwość połączenia tego, co lubisz i czym się interesujesz, z karierą zawodową. To od Ciebie zależy, czy zdecydujesz się pozostać w Punkcie, czy skorzystasz z możliwości przeniesienia się do naszej Centrali lub bezpośrednio do naszych międzynarodowych zespołów. Jedno możemy zagwarantować wszędzie: jesteśmy jednym zespołem, trzymamy się razem i razem wygrywamy.

FAQ person icon

FAQ question icon

To naprawdę proste. Przy wybranej ofercie pracy znajdziesz przycisk „Aplikuj“. Następnie zostaniesz przeniesiony do formularza aplikacyjnego, za pośrednictwem którego będziesz mógł przesłać do nas swoje CV.

FAQ person icon

FAQ question icon

Człowiek uczy się całe życie a my w tym pomagamy. Jeśli jesteś gotowy na wyzwanie i chcesz zdobyć doświadczenie w firmie o zasięgu międzynarodowym to dobrze trafiłeś. Na stanowisku Doradcy klienta ważna jest otwartość i samodzielność oraz uprzejmość i zaangażowanie w obsłudze klienta. Mile widziane będzie doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub sprzedaży.

Obsługa komputera i kasy fiskalnej to podstawowe umiejętności potrzebne na stanowisku Doradcy Klienta, jeśli je posiadasz lub chcesz je nabyć czekamy właśnie na Ciebie. Na stanowiska biurowe poszukujemy osób energicznych, kreatywnych, otwartych na nowe wyzwania i nastawionych na realizację celów. Jeśli te cechy nie są Ci obce wyślij aplikacje.

FAQ person icon

FAQ question icon

Przechowujemy Twoje dane osobowe nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu ich przetwarzania, czyli przez czas trwania procesu rekrutacji.

Jeżeli będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie zgody – takie dane osobowe będą przetwarzane maksymalnie przez okres 12 miesięcy lub przez okres obowiązywania zgody, która może być odwołana lub ograniczona w dowolnym momencie. Zaprzestaniemy przetwarzania danych osobowych kandydata po otrzymaniu odwołania lub ograniczenia udzielonej zgody na podstawie Twojej dobrowolnej zgody udzielonej nam w trakcie procesu rekrutacyjnego.

FAQ person icon

FAQ question icon

Każda pozycja wymaga nieco innego procesu rekrutacji, dlatego jest on opisany w treści ogłoszenia.

FAQ person icon

FAQ question icon

Konkretna oferta benefitów jest opisana w treści ogłoszenia.

FAQ person icon

FAQ question icon

Obecnie posiadamy sieć ponad 200 Punktów Przyjmowania Zakładów, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Biura znajdują się w Cieszynie i Warszawie. Zagraniczne spółki FEG działają również w Czechach, Chorwacji, Rumunii i na Słowacji.

FAQ person icon

FAQ question icon

CV możesz przesłać za pomocą przycisku „aplikuj“.

FAQ person icon

FAQ question icon

Oferta pracy na stanowisko Doradcy Klienta obowiązuje we wszystkich Punktach Przyjmowania Zakładów na terenie Polski. Dla pracowników HQ istnieje możliwość pracy w spółkach zagranicznych należących do Fortuna Entertainment Group, tj.: w Czechach, Chorwacji, Rumunii i na Słowacji.

FAQ person icon

FAQ question icon

Jeśli jesteś zainteresowany kilkoma ofertami pracy możesz aplikować na różne stanowiska. Pamiętaj tylko, że na każde stanowisko należy przesłać osobne CV.

FAQ person icon

FAQ question icon

Tak, każda oferta wymaga ponownego przesłania CV.

FAQ person icon

FAQ question icon

Wymagania dla konkretnych stanowisk są opisane w ogłoszeniach. Jeśli nie ma określonych specyficznych wymagań, wystarczy chęć do pracy potwierdzona przesłaniem aplikacji.

FAQ person icon

FAQ question icon

Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

FAQ person icon

FAQ question icon

Na każdą wolną pozycję publikujemy ogłoszenie z ofertą pracy. Zachęcamy więc do śledzenia wolnych pozycji zamieszczonych tutaj lub na portalach z ogłoszeniami o pracę.

FAQ person icon

FAQ question icon

Na stanowisko Doradcy Klienta oferujemy umowę na pełny etat, w równoważnym systemie czasu pracy, który może być wygodny dla studentów.

FAQ person icon

FAQ question icon

Na stanowisku Doradcy Klienta takie doświadczenie jest mile widziane.

FAQ person icon

FAQ question icon

W nazewnictwie FEG „Group” oznacza główną siedzibę. Główne biura Grupy znajdują się w Pradze, gdzie Fortuna powstała trzy dekady temu. „Group” w tytule stanowiska oznacza, że ta konkretna rola jest częścią naszych zespołów Grupy.

FAQ person icon

FAQ question icon

Na stanowisku Doradcy Klienta nowozatrudnionemu pracownikowi zapewniamy wszystkie niezbędne do właściwego wykonywania pracy szkolenia. Na stanowiskach biurowych szkolenia onbordingowe przeprowadzane są przez bezpośredniego przełożonego.

FAQ person icon

FAQ question icon

Szkolenia dla Doradców Klienta odbywają się w Punkcie Przyjmowania Zakładów lub w innym wyznaczonym miejscu. Dla pozostałych pracowników szkolenie onboardingowe odbywa się w siedzibie firmy.

FAQ person icon

FAQ question icon

Obowiązkowym szkoleniem dla wszystkich pracowników jest szkolenie z zakresu BHP. Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe organizowane są indywidualnie dla danego pracownika, a w późniejszym okresie w ramach utrwalenia wiedzy, w grupach w wyznaczonym miejscu i terminie.

FAQ person icon

FAQ question icon

Długość szkolenia uzależniona jest od potrzeb i predyspozycji każdego pracownika. Staramy się poświęcić wystarczająco dużo czasu i uwagi nowozatrudnionym kolegom i koleżankom, tak aby mogli poczuć się swobodnie i pewnie podczas wykonywania swoich obowiązków.

FAQ person icon

FAQ question icon

Na stanowisku Doradcy Klienta ważna jest otwartość i samodzielność. Mile widziane będzie doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub sprzedaży. Obsługa komputera i kasy fiskalnej są podstawowymi umiejętnościami, którymi powinien dysponować pracownik na stanowisku Doradcy Klienta, dlatego jeśli posiadasz te umiejętności lub chcesz je nabyć czekamy właśnie na Ciebie.

FAQ person icon

FAQ question icon

Na tym stanowisku wymagane jest doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz sprzedażą, mobilność, elastyczność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz nastawienie na realizację celów.

FAQ person icon

FAQ question icon

Wymagania dotyczące stanowisk grupowych mogą się bardzo różnić. Na pewno podstawowym wymogiem jest znajomość języka angielskiego.

FAQ person icon